Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sandy Louws - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sandy Louws - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen...

Door: sandylouws

Blijf op de hoogte en volg Sandy

11 Oktober 2011 | Nederland, Nederland

...en dan vertrek ik naar Zambia.
Nico woont daar sinds kort met zijn drie kinderen Toon, Marieke en Wiske en voor deze drie ga ik de komende 2 maanden 'nanny-en'. Ik blijf het een beetje een gekke term vinden.

Middels deze site zal ik proberen jullie wat op de hoogte te houden van wat ik zoal meemaak daar. Voor mij de eerste keer om het op deze manier te doen, dus ook nog even wennen.

Tot vrijdag heb ik nog verschillende zaken af te handelen waarvan de belangrijkste toch wel is het afscheid nemen van mijn 'loved-ones' hier. Van daar uit zal dan wel het eerstvolgende bericht komen.

Tot dan!

(en vooral lekker reageren, kan ik zien hoe dat werkt!!)

  • 11 Oktober 2011 - 20:13

    Jose:

    Hoi Sandy,

    Ik betwijfel of ik je nog zie voor vrijdag. Dat zou dan woensdagavond moeten zijn op school, maar ik weet niet of jij daar heen gaat...
    In ieder geval wens ik je, ook namens Wim, een goeie reis naar Afrika en we hopen dat je verblijf daar mag worden wat je ervan verwacht. Geniet ervan!
    Liefs, Wim en Jose

  • 11 Oktober 2011 - 20:29

    Giusi:

    je zult out of sight zijn maar zeker niet out of mind! ik zal naar je nieuwtjes uitkijken en wens je alvast een behouden reis en een spetterend verblijf met alles naar je zin!
    take care and be well
    liefs
    giusi
    vanavond een gezellige spaanse les,
    met zelfgemaakte 'tuiles' en een halve striptease van jan...... (andere helft volgt volgende week!)

  • 11 Oktober 2011 - 20:32

    Daan:

    Lieve San,
    Bon Voyage!!! Terwijl ik over 2 nachtjes slapen in Sesimbra, Portugal zit, ben jij over 3 nachtjes heeeel ver weg. Ik vind het super stoer en gaaf dat je het doet.
    Veel succes (met opvoeden ha ha) en ik wens je vooral een hele mooie belevenis toe.
    Dikke kus Daan

  • 11 Oktober 2011 - 20:53

    Majanka:

    Lieve San, hoop dat het n geweldige ervaring voor je wordt! Zie wel steeds nanny: Franne Fine voor me alleen jouw stem is gelukkig veel aangenamer ;-) Mail de verslagen maar door hoor , ben benieuwd! Kus Stoof

  • 11 Oktober 2011 - 21:06

    Erik Vd Saag:

    Hoi Sandy,
    Geweldig om je te kunnen volgen op deze manier. Heel veel plezier. En niet alleen nannien maar ook zelf genieten he. Groet, Erik

  • 11 Oktober 2011 - 21:22

    Sjennie:

    ook ik lees graag jouw verhalen, ben benieuwd wat je allemaal gaat ervaren. lieve groetjes uit middelburg

  • 11 Oktober 2011 - 21:45

    Jolanda Van Der Wal:

    Spannend hoor! Ik ga je volgen en hoop veel foto's te zien! X

  • 11 Oktober 2011 - 22:00

    Frans Berkhout:

    Hey Sandy,
    Goed zeg, 2 maanden Afrika!
    Ik zie nu al uit naar je verslagen en foto's.
    Goeie reis en genieten!

  • 12 Oktober 2011 - 03:44

    Jorgen:

    Veel plezier en succes. We zullen je zeker volgen via de site. En pas op voor de enge mannen daar.

  • 12 Oktober 2011 - 05:28

    Bernadette:

    Goedemorgen Sandy,
    Laatste werkdag en dan ga je. Heel veel plezier en volgens mij gaat het moederen je prima af.
    Hele dikke kus van ons en tot horens. Bernadette en Cor

  • 12 Oktober 2011 - 06:25

    Syp:

    Spannend San! Ik heb de laatste tijd zitten opletten bij "The Nanny" en het lijkt me niet zo moeilijk. Een kwestie van in de hoek zetten en zorgen dat de kinderen spelletjes doen met hun ouders... succes!

  • 12 Oktober 2011 - 06:43

    Shirley Louws:

    Hey sissie! weet jij of wij ook foto's kunnen plaatsen op jouw pagina? zie je iig morgen nog, maar het komt nu wel dicht bij hoor! succes vanavond bij fysio! xx

  • 12 Oktober 2011 - 07:02

    Petra Van Den Bos:

    He Sandy,
    Ben enigszins geschokt dit te lezen daar ik er niets van gehoord had, maar vind het echt iets voor jou. Hoop dat je veel plezier daar hebt en weer veel mooie en leuke dingen beleeft.
    XXX
    Petra

  • 12 Oktober 2011 - 07:12

    Dennis:

    Lieve Sandy,

    Veel succes in Zambia. Mijn meiden zullen je enorm gaan missen. En ik ook natuurlijk. Groet, Dennis

  • 12 Oktober 2011 - 07:24

    Rob:

    Hi,
    bij deze een heel fijn verblijf DAAR gewenst. Niet al je "loved-ones" zijn HIER.
    Ik ben ergens ANDERS, haha.
    Groeten,
    Rob

  • 12 Oktober 2011 - 07:33

    Ab Vogel:

    daar wens ik je dan heel veel succes mee !
    ik denk aan je en hoop dat je een geweldige tijd hebt in Afrika, ik ga je volgen.

    kus Ab

  • 12 Oktober 2011 - 07:38

    Brenda:

    Hey San, ben je zondag misgelopen bij Lin helaas! Alvast fijne reis gewenst en ik ga je zeker hier volgen... Leuk!! Liefs xxx

  • 12 Oktober 2011 - 07:46

    Steef:

    Leuk!!!!
    Veel plezier daar.

    Kus,
    Steef

  • 12 Oktober 2011 - 07:52

    Ellie:

    Hoi Lieve Sandy,

    Goede reis. Geniet er van en tot over 2,5 maand!

    Liefs El

  • 12 Oktober 2011 - 08:14

    Ruth:

    Hé San,

    Leuk om zo op de hoogte gehouden te worden!
    Ik wens je heeeeel veel plezier daar!

    Liefs Ruth

  • 12 Oktober 2011 - 08:31

    Caroline:

    Hoi Sandy, leuk om je zo te volgen ... ga ik ook zeker doen! Heel veel plezier daar in Zambia. Ik zal in ieder geval aan je denken als wij hier weer in de kou zitten haha. Liefs, Caroline

  • 12 Oktober 2011 - 08:55

    Anita De Kort:

    Hey Sandy,

    Leuk deze site. Ik ben erg benieuwd naar je verhalen. Die kids daar in Zambia boffen maar dat ze een eigen Mary Poppins krijgen. Veel plezier en geniet ervan!!!

  • 12 Oktober 2011 - 09:44

    Ed:

    Hey San, eindelijk eens een reis waarbij je niet de hele tijd moet zoeken naar een internetcafé ;-)
    De bokjes waren lekker afgelopen zondag, die zul je voorlopig ff moeten gaan missen vrees ik. Was in ieder geval leuk om je weer ff gezien te hebben voor je grote reis!
    Ik wens je heel veel plezier in ZimZalaZambia!

  • 12 Oktober 2011 - 09:52

    Ingrid Visser:

    Wij wensen je een goede reis naar Zambia en veel succes als nanny.
    Groetjes van Ingrid, Robin en Stefan Visser

  • 12 Oktober 2011 - 11:58

    Nell:

    Ha die Sandy, wat vreselijk gaaf dat je dit doet. Have fun en geniet!
    Ik kijk uit naar je verhalen.
    Veel liefs en een warme groet, Nell.

  • 12 Oktober 2011 - 12:30

    Elly Bonda:

    Wat een mooi initiatief wat je weer gaat doen je blijft een ondernemend persoontje. Het zal je vast goed af gaan. Heel veel succes met de koters en zelf heel veel plezier.

  • 12 Oktober 2011 - 12:32

    Jan Waterlander:

    Hallo Sandy,
    Nog bedankt voor de felicitatie!
    Ik wens je een voorspoedige reis en een plezierig verblijf.

  • 12 Oktober 2011 - 14:40

    Jeyanthi Rab:

    lieve sandy, wij wensen jou heel veel plezier en werk natuurlijk, en hoop dat je goed op jezelf past, het ga je goed, en behouden terugkomst over dacht ik drie maanden, hou je taai, en we houden zeker contact, kus vanuit vlieland herman&tamil tijgerxxxjeyanthi

  • 12 Oktober 2011 - 14:56

    Martine:

    Hoi Sandy,

    Altijd weer leuk om van jouw avonturen mee te genieten. Ik ben zelf ook aan het nanny-en want ik ben sinds eind augustus moeder van Julie.

    Veel plezier daar!

    groetjes van Martine.

  • 12 Oktober 2011 - 15:39

    Helmi:

    hoi lieve sandeman,

    je bent lekker aan het aftellen, tof dat je het doet! Hier in Holland alweer genoeg leuke dingen gedaan en de blaadjes gaan vallen, ...op naar een nieuwe uitdaging! Dat wordt genieten! Goede reis en we houden elkaar op de hoogte, tot babbels,
    liefs uit wijk aan zee, Ruud en Helmi

  • 12 Oktober 2011 - 16:27

    Anita De Kleijn:

    Ben erg verrast door je plannen. Heb je natuurlijk een tijd niet gesproken en dacht dat je gewoon weer met een nieuw schooljaar begonnen was. Wat een spannend gebeuren om in Zambia te gaan werken. Veel succes en ik zie uit naar je verhalen!
    XX Anita

  • 12 Oktober 2011 - 18:07

    Peter De Jong:

    Nou ik ga je lekker volgen hoor.
    En veel foto's maken he!

  • 12 Oktober 2011 - 18:28

    Monique:

    Ha die Sandy,
    Wat gaaf dat je dit gaat doen.
    Heel veel plezier in Zambia en een fijne tijd met de drie kinderen.
    Groetjes, Monique

  • 12 Oktober 2011 - 18:44

    Paul:

    Er staat 'reageer op dit reisverslag', maar het is nog niet echt een verslag he! Toch alvast een reactie voor je.
    XXX

  • 12 Oktober 2011 - 19:00

    Sean:

    All the best, safe journey we will be thinking of you from beautiful sunny Holland.

  • 12 Oktober 2011 - 19:58

    Eelco En Gracia:

    Lieve Sandy-globetrotter,

    Wat een heerlijk vooruitzicht en je zal het ongetwijfeld goed kunnen vinden met de kinderen.
    Je zal het ontzettend druk hebben met je "beloved one" op te zoeken. We gaan proberen je tel. te spreken om je een goede en leuke tijd toe te wensen. Tot twee weken geleden hadden we meegekregen dat je plannen had om naar Zambia te gaan, maar kijken er niet van op. Lieve meid we kijken uit naar je verhalen over je verblijf in Zambia.
    Be carefull en tot ziens.
    Liefs Eelco en Gracia

  • 12 Oktober 2011 - 21:46

    Anneke :

    Hoi lieve Sandy,
    Wauw, te gek hé. Heerlijk weer allerlei nieuwe ervaringen opdoen. We zullen vaak aan je denken. Volgende week zal ik je vast al missen tijdens het duiken. Maar ja, jij gaat lekker in het Zambiaanse leven duiken en daar wil ik graag je vehalen over horen. Ik ben nu al nieuwsgierig naar je reisverslagen. Veel plezier en geniet ze.
    Dikke zoen, ook van Alex

  • 12 Oktober 2011 - 23:15

    Arthur:

    Hoi San , ik wilde je nog ff heel veel plezier wensen met het keiharde werken ( lees: vakantie ) in Zambia . XXX

  • 13 Oktober 2011 - 06:50

    Annemieke:

    Jeetje wat gaaf! Goeie reis weer en maak veel mooie herinneringen!
    Lieve groetjes, Miek

  • 13 Oktober 2011 - 06:57

    Brenda :

    Heey San, wauw! Heel veel plezier!
    Kus, Brenda

  • 13 Oktober 2011 - 09:05

    Josta:

    Wauw, wat een gave uitdaging weer! Heel veel plezier en lekker genieten!

  • 13 Oktober 2011 - 13:54

    Conny:

    Lieve San,

    Het doet me goed te zien -aan de lijst hier onder- dat ik niet de enige ben die je dit avontuur gunt....... En die je een héle fijne tijd gaat wensen! Maar ik ben vast weer de enige die dit jankend zit te typen.... Ik zal je missen! Lieverd; Geniet van het leven, het duurt maar even!

    Een héle dikke kus en knuffel,
    XC

  • 13 Oktober 2011 - 14:34

    Betty Hernandez:

    2 MAANDEN naar Zambia, ik heb denk ik wel heel veel gemist!!
    Neem je verlof ofzo? Enne, wie is Nico?
    Wens je een SUPER verblijf!
    Van de week gehoord dat 22 november mijn laatste kuurdag is, dus
    dan voor mij ook leukere tijden, hoop ik.
    Un FUERTE abrazo y besos!!!

  • 13 Oktober 2011 - 15:45

    Dexter:

    veel plezier en veel sterkte met 'nanny-en'.

    groetjes

    Dexter

  • 13 Oktober 2011 - 18:37

    Ratna:

    Lieve Sandy, kwam dit tegen via Shirley op fb. Een hele goeie reis, maak er een mooie tijd van! Dikke kus van je buurmeisje ;) X

  • 13 Oktober 2011 - 18:59

    Dries De Jager:

    Hi Sandy, daar is niks beter as om van tyd tot tyd uit jou "comfort zone" uit te beweeg om ander te help. Dit kan jou net goed doen en glo dit sal jou goed doen.
    Seen en Vrede
    Dries

  • 13 Oktober 2011 - 20:36

    Sef Naus:

    Grappig om op deze manier weer iets van je te horen. Veel plezier in Zambia!

  • 14 Oktober 2011 - 07:37

    Ale:

    hoi sandy,
    jammer dat ik jou niet deze week kon zien! ik dacht heel vaak aan je!
    ik hoop dat je een goede reis maakt en een goede verblif heeft in Zambia. heel anders dan toerism huh? en dat maakt het allemaal zo leuk! geniet je van deze tijd en jij ben alvast uitgenodigd om bij ons komen eten zodra je terug bent. liefs,
    Ale

  • 14 Oktober 2011 - 10:55

    Baukje:

    He lieve Sandy,
    Wat ontzettend leuk om van je te lezen. En wat een gaaf avontuur staat er voor je deur. Met veel belangstelling en enthousiasme zal ik je belevenissen weer volgen. Ik wens je heel veel plezier en geluk.
    Zonnie herfstgroet en kus

  • 14 Oktober 2011 - 13:41

    Rita En André:

    Hallo Sandy,
    Echt iets voor jou lijkt me. Heel veel succes gewenst en geniet van je volgende avontuur.
    Veel liefs van Rita en André.

  • 14 Oktober 2011 - 17:16

    Debbie:

    Go Sandy!

    Pas goed op jezelf en geniet!

    XXXDeb

  • 14 Oktober 2011 - 18:37

    Marja & Bert:

    Op het moment dat ik dit mail, zit jij waarschijnlijk al op Schiphol. We wensen je een goede vlucht en een goede aankomst in Zambia.

  • 15 Oktober 2011 - 14:37

    Marjan:

    Goed aangekomen...?
    Werk ze daar....( Mary !) en een fijne tijd !
    Ik heb heerlijk in de zon gezeten op deze eerst herfstvakantiedag !

  • 16 Oktober 2011 - 09:57

    Marga:

    hoi Sandy,

    Heb je een goede reis gehad? Ik keek vandaag pas op mijn mail en zag je berichtje. Heeeeel veel plezier in Zambia.

    Kus Marga

  • 16 Oktober 2011 - 14:46

    Ans:

    Hoi Sandy,
    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad!En dan gaat het avontuur nu toch echt beginnen.Heel veel plezier..en..werk ze!!

  • 17 Oktober 2011 - 12:29

    Gerda:

    Hoi Sandy,

    Het is nu echt begonnen. Heel veel plezier en we kijken uit naar je berichtjes !
    Lieve groetjes,
    Berend en Gerda

  • 18 Oktober 2011 - 12:33

    Febe Vreeke Duden:

    Hoi Sandy,goed aangekomen in Zambia ? kijk uit naar je reisverslagen!!!!heel veel plezier met je kids. Heel veel liefs en groetjes Febe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Nanny in Zambia

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2012

Namibië

16 December 2011

Laatste week in Lusaka

05 December 2011

Twee weken verder (en nog twee weken….)

20 November 2011

Het alledaagse nanny-leven in Lusaka

09 November 2011

Kasanka NP
Sandy

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 1591
Totaal aantal bezoekers 98449

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

US/Canada Westcoast

08 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Borneo/Maleisië/Sabah

10 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

Canada

30 Juli 2012 - 29 Augustus 2012

El Salvador

14 Oktober 2011 - 05 Januari 2012

Nanny in Zambia

Landen bezocht: