Even tussendoor, ter geruststelling. - Reisverslag uit Pulau Mabul, Maleisië van Sandy Louws - WaarBenJij.nu Even tussendoor, ter geruststelling. - Reisverslag uit Pulau Mabul, Maleisië van Sandy Louws - WaarBenJij.nu

Even tussendoor, ter geruststelling.

Blijf op de hoogte en volg Sandy

18 Juli 2014 | Maleisië, Pulau Mabul

Tjeempie, ik heb net mijn eerste twee duiken gemaakt vanaf het olieplatform van Seaventures en zit nu op het zondeck met uitzicht op het eiland Mabul in het zonnetje voor het eerst weer in de Wifi....

En ik krijg me toch allemaal bezorgde whatsappjes binnen!!!

Ik had het nog niet gehoord van dat neergeschoten vliegtuig van Malaysia Airlines, met precies hetzelfde vluchtnummer als de mijne vorige week dinsdag! How Bizar, How Bizar. En eng.....

Ik dacht eerst dat de bezorgdheid ging over het schietincident van afgelopen zaterdag (fillipinos willen hun land terug en zijn de afgelopen maanden steeds mensen aan het kidnappen hier in het oosten van Sabah, maar zaterdag hebben ze een Malay politieagent doodgeschoten en een gekidnapt) want dat heeft mij wel even bezig gehouden... Maar aangezien ik op het boorplatform zit, voel ik me eigenlijk wel erg veilig.
Het hielp natuurlijk niet echt dat ik precies met de nachtbus daarheen ging, terwijl er hier een curfew is....

Maar oké, dan nu de geruststelling: ik ben helemaal oké. Alles is goed met mij (itt die 295 mensen van het vliegtuig.... Jemig....) en tot nu toe heb ik behalve van veel politie hier in de straten van Samporna niets gemerkt van de onrusten.
Ik zit lekker veilig op mijn boorplatform en krijg morgen het mooiste verjaardagscadeautje wat je je maar kunt voorstellen: duiken op Sipadan!!!!!!

Blij, blij, blij

• 18 Juli 2014 - 11:36

Alex En Anneke:

Hoi Sandy, jij vorige week met de MH 17 wij gaan morgen met dit vluchtnummer naar KL.
    Ben jaloers op je dat je zo heerlijk mag gaan duiken op Sipodan. Wat een verjaardagskado. Blijf genieten en zie je weer na de vakantie

• 18 Juli 2014 - 11:43

Tineke:

Wat een aparte ervaring vanaf een olieplatform duiken! Wens jou alvast, voor morgen, een hele fijne verjaardag om n o o i t te vergeten Dikke kus van T.

• 18 Juli 2014 - 11:58

Nell:

Goed te lezen dat jij helemaal 'safe' bent. Uiteraard was dat wel even iets waar wij aan dachten. Creepy! Wat gaaf dat je morgen gaat duiken. Geniet ervan. Ik ben overigens benieuwd of er morgen weer Gamba's op t menu staan. :) Alvast gefeliciteerd en heel veel plezier.

Warme groet,
    Nell.

• 18 Juli 2014 - 12:07

Rob:

Hi Sandy,

alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

Groeten uit Thailand

• 18 Juli 2014 - 12:08

Giel:

Fijn weer even wat van je te horen, in mijn fantasie lig ik naast je te genieten heerlijk Sandy kus omeG

• 18 Juli 2014 - 13:13

Conny Dekker:

Hoi lieverd, Ik ben blij dat ik wat van je hoor ( bedankt voor je berichtje op!) ik bleef maar aan je denken! Vandaag Dexter zijn verjaardag vieren en jij de jouwe natuurlijk morgen! Ik hoop dat je lekker van je cadeau kunt genieten