lange reisdag - Reisverslag uit San Salvador, El Salvador van Sandy Louws - WaarBenJij.nu lange reisdag - Reisverslag uit San Salvador, El Salvador van Sandy Louws - WaarBenJij.nu

lange reisdag

Blijf op de hoogte en volg Sandy

31 Juli 2012 | El Salvador, San Salvador

Vanmorgen (als ik dat nog zo mag noemen) om 5 uur mijn bed uitgekomen, want de avond/nacht ervoor had ik natuurlijk gezorgd dat alles klaar lag voor vertrek en mijn kleren ingedoken. Laatste spulletjes dan ook in de rugzak gepropt en klokslag 5.30u stond Ellie voor mijn deur. Zij heeft me fijn naar Schiphol gebracht. Erg bedankt nogmaals, El!

Daar is alles helemaal goed verlopen.
Keurig op tijd weg uit Amsterdam, op Madrid Barajas kreeg ik een flash back van toen ik met Sanne naar Malaga vloog toen ik die schuine gele palen weer zag. Alleen moest ik nu wel 30 minuten verderop bij een andere terminal mijn doorgaande vlucht nemen.

Daar begonnen de latijns-amerikaanse wachttijden en -rijen al. Ik heb van Bill geleerd zo lang mogelijk te blijven zitten en dat is maar goed ook, want in zo'n rij staan word je ook niet echt blij. Zeker niet als je een uur later vertrekt.
Maar evengoed een aangename, zij het lange vlucht naar Guatemala City gehad -twee films zitten kijken, waaronder Salmon fishing in the Jemen- ook omdat ik naast schattig Guatemalteekse in Gent studerende Ana zat. Je zit toch wel bijna 12 uur naast iemand en dan kun je maar beter iets te kletsen hebben.
Zij bleef dus in Guatemala bij haar familie, maar ons clubje tránsitos moest aldaar 1,5 uur wachten (ik dacht dat het een stop was!!) in een aparte gate-ruimte voordat we het laatste half uurtje door konden vliegen naar San Salvador. Ook weer met een vertraging van 45 minuten... Oh well.

Heerlijk afgehaald door Samuel met een groot uitegeprint velletje papier met mijn naam erop. Schattig kletsgraag mannetje die me meteen al weer van alles kon vertellen over El en San Salvador.

Uiteindelijk was ik hier om 20.30u lokale tijd binnen in mijn mega kamer, er staan vier bedden in en dat helemaal voor mij alleen!, wat toch neerkomt op 4.30u Nederlandse tijd, want het is hier 8 uur vroeger. Lekker gedouched intussen zit ik nu op de computers hier dit stukje te typen en nu kan ik dus met recht zeggen dat ik 24 uur geleden van huis ben vertrokken.... Hoe bedoel je lange reisdag!

Het heeft ook enorm geregend en geonweerd met toen ik aan het douchen was, dus als dit de toon zet voor de komende (regen)tijd... Neeeeeee, vast niet!

Ga even proberen of ik hier ook al wat foto´s er op kan plaatsen... Fingers crossed...


  • 31 Juli 2012 - 08:05

    Tineke:

    Als je dit leest hoop ik dat je wat bijgeslapen hebt en dat je heerlijk van je nieuwe omgeving kan genieten Zo leuk dat ik weer met je mee mag/kan kijken.....:)

  • 31 Juli 2012 - 09:37

    Ellie:

    Lekker genieten, lieve Sandy! Hier regent het ook dus voor het weer had je niet thuis hoeven blijven ;-)

  • 31 Juli 2012 - 09:58

    Wij Hebben De Foto's Gezien,:

    We volgen je reis verslag en met de plaatjes er bij is het helemaal perfect, groetjes van Arthur Jaquelien Kevin en Romy.

  • 31 Juli 2012 - 10:07

    31juli 2012:

    hoi sandy hier in zeeland prachtig mooi weer ,je had beter hier naar toe kunnen komen.Blijf je volgen geniet er van dikke kus oom Giel ook gr Cis

  • 31 Juli 2012 - 16:55

    ..:

    Dat gaat vast weer een leuke trip worden!
    En het wachten wist je natuurlijk, je moet er alleen weer even aan wennen?
    Spelen ze leuke muziek daar??

    Gr, Luc

  • 31 Juli 2012 - 19:40

    Ilse:

    Ha, vanuit Riga waar het nu weer prachtig weer is na een lekker verfrissende bui ( heerlijk na een weekje van elke dag zo'n 30 graden) hoop ik dat je er lekker van gaat genieten daar in El/San Salvador. Espero que todo pasara bien. Bisou, Ilse

  • 31 Juli 2012 - 19:58

    Louisa:

    Super san...... Lees vast meer... Kan niet wachten.. Liefs lo

  • 31 Juli 2012 - 22:06

    Syp:

    Mooie schilderijtjes aan de muur. Gezellig :)

  • 31 Juli 2012 - 23:28

    Nell:

    Gave bestemming! Ik ben benieuwd of t weer gamba's oid met je verjaardag gaan worden :-) Geniet, have fun en alvast...proost!

    Veel liefs en n warme groet, Nell.

  • 01 Augustus 2012 - 10:19

    Marita:

    Hoi pop, naast die gezellige schilderijtjes moest ik wel lachen om die nice and cosy 'magnetron'/ cq airco midden op de muur. Veel plezier en gewoon tussen de buien door op pad gaan! x

  • 01 Augustus 2012 - 13:19

    Hey Kanjer!:

    Superleuk om je reisverslag weer te lezen: ga heerlijk genieten en ik heb al weer 2 spaanse films klaarliggen voor als je ooit nog eens een keertje terug wil komen. Heel veel liefs en we sturen wat fijn weer je kant op xxxx José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandy

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 98462

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

US/Canada Westcoast

08 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Borneo/Maleisië/Sabah

10 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

Canada

30 Juli 2012 - 29 Augustus 2012

El Salvador

14 Oktober 2011 - 05 Januari 2012

Nanny in Zambia

Landen bezocht: