EXtra: telefoonperikelen! - Reisverslag uit San Salvador, El Salvador van Sandy Louws - WaarBenJij.nu EXtra: telefoonperikelen! - Reisverslag uit San Salvador, El Salvador van Sandy Louws - WaarBenJij.nu

EXtra: telefoonperikelen!

Blijf op de hoogte en volg Sandy

05 Augustus 2012 | El Salvador, San Salvador

Even een kortje tussendoor; ik heb nl weer gemerkt dat ik van sommige mensen wel en van sommige geen smsjes mag ontvangen...

Van Olaf en Ed heb ik 1 sms gekregen, van Marieke en Eelco beiden twee, maar ik weet bijv dat Shirl mijn smsjes wel ontvangt, maar ik de hare niet...

En van alle mensen die het nog meer hebben geprobeerd dus ook niet, maar dat weet ik niet. Ik heb ze nl niet ontvangen.... ;)

Misschien dat bovengenoemden hieronder even kunnen aangeven wat voor provider ze hebben, wellicht heeft het daar mee te maken, maar misschien komt het gewoon ook dat er soms wel wat binnen komt en soms niet... Who knows?

Anyway heb ik inmiddels Suchitoto weer verlaten, met pojn in mijn hart en zit ik nu weer in San Salvador om zo achter de processie te gaan aanlopen die zal eindigen in het naar beneden halen (la bajada) van El Salvador del mundo, de redder van de wereld, nou we weten natuurlijk wie dat is!!!!

Hoop nog veel van jullie te horen.

KUSKUSKUS

  • 06 Augustus 2012 - 15:04

    Erik Vd Saag:

    Hoi Sandy,

    Je zoekt het weer verderop

  • 07 Augustus 2012 - 13:29

    Inge De Witt:

    Hoi Sandy,

    Ik vind je maar weer stoer in je uppie de wereld rond. t'Is daar wel erg mooi, dat heb ik eigenlijk nooit geweten. Je spijkert mijn kennis weer een beetje bij :). Veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandy

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 98474

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

US/Canada Westcoast

08 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Borneo/Maleisië/Sabah

10 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

Canada

30 Juli 2012 - 29 Augustus 2012

El Salvador

14 Oktober 2011 - 05 Januari 2012

Nanny in Zambia

Landen bezocht: