weer thuis, in stijl! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sandy Louws - WaarBenJij.nu weer thuis, in stijl! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sandy Louws - WaarBenJij.nu

weer thuis, in stijl!

Blijf op de hoogte en volg Sandy

29 Augustus 2012 | Nederland, Nederland

Ik ben weer thuis, in mijn eigenste eigen nieuwe huisje.
En in stijl heb ik het gedaan: op het vliegveld van San Salvador werd bij de gate in eens mijn naam omgeroepen... Enigzins bezorgd meldde ik me, maar dat bleek niet nodig te zijn: mijn oude boarding pass werd verscheurd en ik kreeg een nieuwe toegestopt: Ik had een upgrade naar FIRST CLASS gekregen!!

Ongelooflijk, wat een ruimte. Nog nooit zo luxe gereisd. Superbrede stoelen, de stoel naast me was ook nog eens leeg. Het startte al met een welkomsdrankje: cava. Heerlijk. Toen natuurlijk een drie gangen diner waarbij ik voor de kwartel heb gekozen, allemaal op echt servies en geen plastic of aluminium o.i.d. Alles stijlvol, heerlijke wijnen erbij geserveerd... Ongelooflijk. Ik kon alleen maar gniffelen en me afvragen waar ik dit toch aan verdiend had...

Ik heb op mijn persoonlijke schermpje twee films gekeken en wat spelletjes gespeeld en toen drukte ik op eenknopje zodat mijn stoel uitklapte tot volwaardig bed en heb ik nog vier uur geslapen onder een echte deken met kussens en al. Onwijs.

Jammer dat het laatste deel toch echt weer zo'n super gewone Iberia vlucht was, waar je nog niet eens een gratis kopje koffie geserveerd kreeg. Alles moest betaald worden. En om de tegenstelling nog groter te maken zat ik in plaats van op zetel 2J op plaats 30C, helemaal achteraan, tegen de toiletten aan. Nou goed. Veel liggen tukken.

Op Schiphol was het wat rommelig door bommelding en vermeende kaping, maar alles is goed verlopen en zoende ik al snel mama en Shirl. (en Linda en Brenda, maar dat is weer een heel ander verhaal).

Ik ben weer thuis dus. Helemaal in stijl deze geweldige reis afgesloten!

  • 29 Augustus 2012 - 23:57

    Marjolein:

    Welkom thuis!

    Groetjes Marjolein

  • 30 Augustus 2012 - 00:06

    Tineke:

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad!
    en HOE
    BOFFERD!!
    Wie goed doet, goed ontmoet...;)

  • 30 Augustus 2012 - 04:21

    Ralluf:

    Welkom thuis! Je verhalen waren weer heerlijk om te lezen.

  • 30 Augustus 2012 - 06:42

    Jorgen:

    Weer een gaaf avontuur; maar eh,,, vlieg je niet altijd voorin dan. Of geldt dat alleen voor een luchtvaartmaatschappij medewerker zoals mij. Binnenkort weer een x afspreken. See you jorgen en miranda

  • 30 Augustus 2012 - 11:49

    Corrie:

    Het was weer genietend meereizen via je uitgebreide mailtjes!
    Wordt het niet eens tijd om al je reisverhalen-mailtjes te bundelen?
    Of nog beter van elke reis een boekje te maken?
    Een vriendin van mij is daar vijftien jaar geleden mee begonnen toen ze voor de eerste keer met haar man kamperend door afrika trok. Nog steeds kamperen ze rond de wereld en iedere keer een interessant boekje met mooie foto's en reistips. Net als jij schrijft ze zeer gedocumenteerd en is het mee genieten van al die culturen waarin ze zich storten. Haar boeken zijn bij mij te leen en als je interesse hebt stuur ik je haar website.

    Nu eerst weer wennen aan het dagelijks !

    Corrie en groetjes van Marion die vandaag alweer naar school is voor de nodige voorbereidingen.

  • 30 Augustus 2012 - 12:34

    Jeyanthi:

    hey sandy,

    welkom weer thuis, lekker in dit kikkerkoude landje, zo te lezen aan je reisverslag heb je genoten van je vakantie en hoop leuke dingen beleefd.
    ben weer benieuwd wanneer de volgende expeditie eiland/plaats/land naar toe gaat.
    dikke kus, en fijn dat je weer heel thuis bent.xxx
    up to the normal life xxjeyanthi&herman kus uit vlieland

  • 30 Augustus 2012 - 12:57

    Marita:

    Home sweet home?? Jij had vast langer willen blijven haha. Wij vinden het in ieder geval fijn dat je weer zonder kleerscheuren terug bent. Het was zo te lezen wederom een mega experience met als toetje 2 kersen op het ijsje zo te lezen, wat fijn voor jou (en je rug) om van die luxe te hebben mogen genieten! Liefje tot snel x Marita

  • 30 Augustus 2012 - 16:47

    Marjan:

    Hoi Sandy,

    Ook weer in ons landje na weer zo'n mooie reis ! En wat heerlijk even genieten in de first class !!!

    Maar morgen roept het werk weer......eerst even koffie drinken en bijpraten !

    Zie je morgen, groetjes Marjan.

  • 01 September 2012 - 18:36

    Bennys:

    tot zo! x

  • 03 December 2012 - 23:00

    Vladimir Olatil:

    son bonitas las fotos de tu viaje. hace años que nos comunicamos. un saludo desde bien pero bien lejos, de tu amiguito de maarssen (aunque ya no, el mundo es mi patria). cuidate mucho clarice. saludos hannibal lector.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandy

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 1014
Totaal aantal bezoekers 98460

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

US/Canada Westcoast

08 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Borneo/Maleisië/Sabah

10 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

Canada

30 Juli 2012 - 29 Augustus 2012

El Salvador

14 Oktober 2011 - 05 Januari 2012

Nanny in Zambia

Landen bezocht: